KTM Owners Forum banner
41 - 60 of 278 Posts
Takie rzeczy zdarzają się wszędzie. Lepiej niż gdyby twój EV stanął w płomieniach!
Myślę, że to najlepsze, co może się przydarzyć każdemu EV i każdemu, kto kupił je wierząc, że ratuje planetę i jest bardziej święty niż inni, zasługuje na to, by spłonąć razem z tą cholerną rzeczą.
 
Właśnie obejrzałem. Zdecydowanie biorę dodatkową gwarancję. Cztery lata, jeśli jest serwisowany przez dealera ktm
Denerwujące, że w zasadzie powiedziano mu, że nie obejmą tego, chyba że ktm to zrobi….
Mam nadzieję, że wyśle te wałki rozrządu do testu twardości. Problem w tym, że wątpię, aby ktm ujawniło, jakie powinny być, i nie ma w tym względzie żadnej specyfikacji ani minimalnego standardu.
Fakt, że teraz jest nowa głowica?!
 
Myślę, że rozmawiałbym z rzecznikiem praw konsumenta, aby powołać się na ustawę o sprzedaży towarów, ponieważ krzywki wyraźnie nie nadawały się do celu.
Nie mam pojęcia, jak daleko by cię to zaprowadziło, ale gdyby zrobiło to wystarczająco dużo właścicieli, prawdopodobnie coś by z tym zrobili.
 
Czytałem o tych awariach na forum ADV i odłożyłem zakup mojej 790 na 5 lat. Ale za 6999 funtów nie mogłem się oprzeć pomarańczowej mocy :D.

Zatem co 4500 mil robię analizę oleju silnikowego, aby spróbować wykryć duży wzrost cząstek stali.
Kosztuje to 40 funtów za zestaw do analizy od Millers oils Link do oleju Millers

Przez pomyłkę zamieściłem post na forum US 790, przepraszam Link do forum US 790

Oto moja pierwsza analiza oleju - jeśli inni to zrobią i opublikują swoje, być może wszyscy dowiemy się więcej
Image
 
Mam poważne wątpliwości co do kupna używanego 890 w przyszłości.

Cholera, to była ciężka praca, żadnych obserwujących, więc jeśli otworzysz swój, zrób kilka zdjęć krzywek, popychaczy, powierzchni mostka krzywki i gniazd głowic krzywki. Patrząc na film w trybie pełnoekranowym wygląda na brak oleju, więc uważaj na wycieki płynu chłodzącego. Krzywki są odlewane w jednym kawałku, więc jeśli pozostałe są w porządku, to za mało oleju na odległym cylindrze, przegrzewa się, utwardzona powierzchnia metalu traci integralność. To nie jest twój filtr powietrza kolego, stawiam na cieknące uszczelnienie WP i zanieczyszczony filtr oleju.
 
Czytałem o tych awariach na forum ADV i odłożyłem zakup mojego 790 o 5 lat. Ale za 6999 funtów nie mogłem się oprzeć pomarańczowej mocy :D.

Więc robię analizę oleju silnikowego co 4500 mil, aby spróbować wykryć duży wzrost cząstek stali.
Kosztuje to 40 funtów za zestaw do analizy od Millers Oils Link do oleju Millers

Przez pomyłkę zamieściłem post na forum US 790, przepraszam Link do forum US 790

Oto moja pierwsza analiza oleju - jeśli inni to zrobią i zamieszczą swoje, wszyscy możemy się więcej dowiedzieć
View attachment 62494
Czy Bor to mydło, używane w płynie przeciw zamarzaniu?
 
Bądź miły, aby przeprowadzić diagnozę silnika, dlaczego.
To dziwne... wygląda na problem z blokadą (a może uszkodzone pompy oleju), ale KTM wydaje się traktować to jako wadę produkcyjną niektórych wałków rozrządu lub wnikanie brudu powodujące zaciskanie się prowadnic zaworów wlotowych.

Tak czy inaczej, na razie trzymałbym się z daleka od jakiegokolwiek równoległego silnika KTM... ale mam nadzieję na szybkie i pozytywne rozwiązanie, ponieważ chciałbym mieć 790/890 jako "codzienny" w ciągu najbliższych kilku lat.
Nienawidziłbym konieczności kupowania w zamian japońskiego PT.
 
41 - 60 of 278 Posts