Ik heb de beroemde NECJ-naald geprobeerd in mijn 250RE Beta. Het heeft in vrijwel elke motorfiets gewerkt die ik de afgelopen 8-10 jaar heb gehad, maar de eerste poging op de 250RE is erg arm. Geen spooge, stabiel stationair toerental, maar de helft van de porseleinen omtrek van de bougie is bijna wit en de andere kant heel lichtbruin. Motor wordt heet, ondanks dat ik niet te snel ga.
De initiële setup is 40 pilot, AS 1,5 slagen uit, NECJ clip 3 en 168 main. Exol 2T (is er iets anders?) @ 50:1, E5 brandstof.
Het brandstofverbruik is meestal rond de 10 mijl per liter, maar deze setup gaf 14 per liter, dus het is heel anders.
De standaard Beta-naald veroorzaakte een spoogenami, zowel uit de demper als uit de PV-ontluchtingspijp.
Ik heb de volgende naalden op voorraad en zou de jetting-goeroes dankbaar zijn voor wat begeleiding bij de volgende die ik moet proberen, in plaats van een heleboel nieuwe naalden te kopen om erachter te komen dat ze niet beter zijn
N8RG, N8RH, N8RG
NOZI, NOZJ (Beta-standaarden)
N1EI
N84K
N2ZJ
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Ik heb over een paar weken een weekend in Northumberland en wil geen problemen veroorzaken als ik weg ben.
De initiële setup is 40 pilot, AS 1,5 slagen uit, NECJ clip 3 en 168 main. Exol 2T (is er iets anders?) @ 50:1, E5 brandstof.
Het brandstofverbruik is meestal rond de 10 mijl per liter, maar deze setup gaf 14 per liter, dus het is heel anders.
De standaard Beta-naald veroorzaakte een spoogenami, zowel uit de demper als uit de PV-ontluchtingspijp.
Ik heb de volgende naalden op voorraad en zou de jetting-goeroes dankbaar zijn voor wat begeleiding bij de volgende die ik moet proberen, in plaats van een heleboel nieuwe naalden te kopen om erachter te komen dat ze niet beter zijn
N8RG, N8RH, N8RG
NOZI, NOZJ (Beta-standaarden)
N1EI
N84K
N2ZJ
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd. Ik heb over een paar weken een weekend in Northumberland en wil geen problemen veroorzaken als ik weg ben.