KTM Owners Forum banner

KTM super Adventure, 17 inch voorwiel conversiekit (alles inbegrepen)

1 reading
951 views 9 replies 5 participants last post by  lospsi  
#1 · (Edited)
£600.00

Check price

Greater London, England

Ktm Super Adventure 1290 s Voorwiel 19 inch naar 17 inch conversiekit.
Deze kit heeft alles wat je nodig hebt. Dus het is plug and play

17 inch wiel (van GT) inclusief de bandenspanningssensor.
17 afstandhouders en ABS-ring
brembo remschijfrotoren
Michelin Road 6 band (1000 mijl)
Carbon Fiber voorspatbord die van Ktm superduke 1290 r Akrapovic serie is.

alles voor £600 plus verzendkosten.

#3 ·
Ik zou je telefoonnummer verwijderen voordat het door oplichters over de hele wereld wordt opgepikt.

Ik zou geïnteresseerd zijn, maar op dit moment ben ik bezig met het regelen van een herfinanciering met een rente die van 1,14 naar ongeveer 4 gaat!

Als je het eind juli nog hebt, als de hypotheek geregeld is en de vakantie voorbij is, zal ik onder de bank kijken.

#5 ·
Ik zou je telefoonnummer verwijderen voordat het wordt opgepikt door oplichters over de hele wereld.

Ik zou geïnteresseerd zijn, maar op dit moment ben ik bezig met het regelen van een herfinanciering met een rente die van 1,14 naar ongeveer 4 gaat!

Als je het eind juli nog hebt, als de hypotheek geregeld is en de vakantie voorbij is, zal ik onder de bank kijken.
Ze kunnen me de hele dag bellen, ik zou niet opgelicht worden, ik heb een team gerund om fraude te bestrijden, dus het zou goed moeten gaan. Mijn hypotheekrente is ook gestegen, van 1,3 naar 4,3, dat is jammer. Ik heb de motor al lang en de pcp loopt af, ik zal hem waarschijnlijk teruggeven. Ik weet niet zeker of ik op dit moment nog een KTM wil.