KTM Owners Forum banner

Koniec KTM w Europie

2 reading
1.7K views 23 replies 14 participants last post by  Ship  
#1 ·
Wygląda na to, że problemy się nie skończyły. Skopiowano z materiału informacyjnego.

KTM stoi w obliczu historycznego załamania, ponieważ Pierer Mobility AG złożyła wniosek o upadłość w Austrii, obciążona długami w wysokości do 2,2 miliarda euro i ponad 180 000 niesprzedanych motocykli. Nowy dyrektor generalny Gottfried Neumeister przyznał się do chaotycznego zarządzania zapasami, podczas gdy Rajiv Bajaj, dyrektor generalny Bajaj Auto, już zainwestował 600 milionów euro, aby uratować markę. Bajaj otwarcie stwierdził, że europejska produkcja nie jest już opłacalna, wskazując na przeniesienie produkcji Triumph do Tajlandii jako przykład.
A
jak już mówiłem, będą indyjskim/chińskim producentem próbującym sprzedawać swoje motocykle jako produkt premium.

Obejrzałem kilka raportów na temat nowego 390 Adventure. Problemy z zasilaniem i wyłączaniem są poważne.
Nathan listonosz powiedział, że nie nadaje się do celu.
 
#6 ·
Ummmm, części zamienne do starszych 'austriackich' rowerów mogą stać się większym problemem niż kiedykolwiek. Radość.
Mam nadzieję, że istnieje ogromny zapomniany magazyn części, którego nie otworzyli, aby zmusić rynek do swoich nowszych rowerów. Zdarzało się to już w przypadku niektórych marek, kiedy zewnętrzna wyprzedaż zabezpieczała części na lata. Czy tak właśnie powstał David Silver?
 
#5 ·
Jestem na tyle stary, żeby pamiętać "Jap Crap", a jednak teraz stawiam japoński pojazd na równi z niemieckimi pod względem jakości/niezawodności. I ostatnio, przynajmniej w NZ, rozwój i rozwój Kii – które teraz przewyższają Japończyków pod względem niezawodności (mniej więcej).

Zastanawiam się, czy KTM był tak zdesperowany z silnikami Bajajajajajaj, że zignorowali lub przeoczyli fakt, że chodzi tylko i wyłącznie o produkcję w Indiach? Pieprzyć to. Byłem wiele razy w Indiach i Chinach i nie ma cholernego sposobu, abym był częścią "podróży" Indii, aby doprowadzić swoje sprawy do porządku – co osobiście nie wierzę, że jest możliwe. Chiny to inna historia; ale wciąż jest to kilka lat w tyle pod względem głębokiej niezawodności silnika.
 
#11 ·
Właściwie uważam, że Royal Enfield to dobry produkt. Wiele nowych Himalaya 450 z dobrym przebiegiem.
Myślę, że KTM jest w dupie i wyrzuca motocykle za drzwi, mając nadzieję, że ludzie je kupią, zanim zbankrutują i zostawią dealerów, żeby posprzątali bałagan.
Chyba że jesteś blogerem na YouTube, jesteś traktowany jak gówno i ignorowany.
Czy myślisz, że gdyby którykolwiek z nas kupił Beta Alp, tak jak zrobił listonosz Nathan. Jeździł nim w terenie i zdecydował, że ma problemy z paliwem itp., dealer zwróciłby nam pieniądze?
 
#17 ·
Kilka samochodów jest/było produkowanych w Indiach, nic nie widziałem, co sugerowałoby, że są gorsze od tych budowanych gdziekolwiek indziej. Wszystko sprowadza się do użycia odpowiednich materiałów i kontroli jakości.
 
#18 ·
Wiele samochodów jest/było produkowanych w Indiach, nie widziałem nic, co sugerowałoby, że są gorsze od tych produkowanych gdziekolwiek indziej.

Wszystko zależy od użycia odpowiednich materiałów i kontroli jakości.
O to właśnie chodzi. Producenci samochodów od lat montują pojazdy na Dalekim Wschodzie, ale z części wyprodukowanych w Europie, Ameryce czy Japonii. Teraz produkują tam pojazdy od podstaw, używając lokalnej stali. To właśnie budzi moje obawy. Kiedy rozważałem doładowanie mojego Rocket 3, specjaliści, z którymi się konsultowałem, powiedzieli na podstawie wcześniejszych prac nad tymi motocyklami i przeprowadzonych testów, że nie uważają, aby tajska stal maszynowa używana do części silnika była tak wytrzymała, jak powinna być. A Tajlandia jest jednym z lepszych producentów z Dalekiego Wschodu. O indyjskiej inżynierii nie wiem zbyt wiele. Podejrzewam, że są doskonale zdolni i starają się zapewnić najlepszą możliwą inżynierię. Moja obawa dotyczy Chin, ponieważ nie sądzę, aby dbali o jakość, dopóki to się sprzedaje, opanowują rynki i realizują program reżimu CCP dotyczący globalnej dominacji. Każda duża firma w Chinach jest ramieniem CCP. Są imperialistami z planem, a nie innowatorami ani głównymi inżynierami.
 
#22 ·
Znałem dwie osoby, które udały się do Chin w celu produkcji i w ciągu kilku miesięcy obniżyły jakość materiału. Kolejna w wiadomościach sprzed kilku lat zastępowała bezpieczną dla dzieci farbę ołowiową w kredkach. Jak mówi Jim, mają to gdzieś. Oszukają cię, wykupią, a potem wyeliminują lokalnych producentów - nawet ja widziałem, że to nadchodzi lata temu, kiedy świat nie mógł się doczekać, żeby się z nimi związać.