Wygląda na to, że problemy się nie skończyły. Skopiowano z materiału informacyjnego.
KTM stoi w obliczu historycznego załamania, ponieważ Pierer Mobility AG złożyła wniosek o upadłość w Austrii, obciążona długami w wysokości do 2,2 miliarda euro i ponad 180 000 niesprzedanych motocykli. Nowy dyrektor generalny Gottfried Neumeister przyznał się do chaotycznego zarządzania zapasami, podczas gdy Rajiv Bajaj, dyrektor generalny Bajaj Auto, już zainwestował 600 milionów euro, aby uratować markę. Bajaj otwarcie stwierdził, że europejska produkcja nie jest już opłacalna, wskazując na przeniesienie produkcji Triumph do Tajlandii jako przykład.
A
jak już mówiłem, będą indyjskim/chińskim producentem próbującym sprzedawać swoje motocykle jako produkt premium.
Obejrzałem kilka raportów na temat nowego 390 Adventure. Problemy z zasilaniem i wyłączaniem są poważne.
Nathan listonosz powiedział, że nie nadaje się do celu.
KTM stoi w obliczu historycznego załamania, ponieważ Pierer Mobility AG złożyła wniosek o upadłość w Austrii, obciążona długami w wysokości do 2,2 miliarda euro i ponad 180 000 niesprzedanych motocykli. Nowy dyrektor generalny Gottfried Neumeister przyznał się do chaotycznego zarządzania zapasami, podczas gdy Rajiv Bajaj, dyrektor generalny Bajaj Auto, już zainwestował 600 milionów euro, aby uratować markę. Bajaj otwarcie stwierdził, że europejska produkcja nie jest już opłacalna, wskazując na przeniesienie produkcji Triumph do Tajlandii jako przykład.
A
jak już mówiłem, będą indyjskim/chińskim producentem próbującym sprzedawać swoje motocykle jako produkt premium.
Obejrzałem kilka raportów na temat nowego 390 Adventure. Problemy z zasilaniem i wyłączaniem są poważne.
Nathan listonosz powiedział, że nie nadaje się do celu.