Welke recessie … 🤷🏼‍♂️
Je kunt hier een perfecte storm zien opbouwen.
De meeste mensen zullen net een enorme hypotheekverhoging hebben gehad, of staan op het punt er een te krijgen, bovenop enorme energierekeningen, hoge rentetarieven, hoge kosten voor nieuwe fietsen, die PCP-verlenging zal voor velen slopend zijn.
Ik kan binnenkort een enorme stapel PCP-auto's en -fietsen zien ophopen aan het einde van de deal, vooral fietsen, mensen hebben de auto nodig om naar hun werk te gaan, ik kan ze een tweede PCP-termijn voor de oude auto zien nemen, maar fietsen die worden ingeleverd omdat eigenaren moeite hebben om de rekeningen te betalen.
Eventueel een terugkeer naar eindejaarsdeals van alle fabrikanten, ik kan me herinneren dat er vele jaren geleden rond deze tijd deals waren voor alles, zelfs BMW zou £ 1750 bijdragen aan een aanbetaling en een koffer om een ​​partij onverkochte GS's te verkopen, ik herinner me dat toen ik mijn Super Tenere kocht, elke dealer, ongeacht het merk, mega-deals had, ik kreeg 20% korting op mijn Tenere, een vriend kreeg 20% korting op een Triumph Exploder - George White had gebruikte fietsen voor duizend pond meer dan gebruikte!
Dan zien we de dealers beginnen te exploderen, een lading onverkochte voorraad, lage marges, enorme overschrijdingen, geen klanten, PCP-fietsen die in groten getale worden geretourneerd, weinigen die zich aanmelden voor nieuwe en niemand met het geld voor de gebruikte ones.....
....Bespaar je zuurverdiende mensen, er komen wat deals aan!